Blogi, które czytam # 9

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:54

Nie wiem czy zauważyliście ale w ubiegłym miesiącu ten wpis się nie pojawił. Musiałam chwilę odpocząć od tej serii by móc wybrać dla Was kolejne wartościowe blogi: stare jak i te nowo poznane. Wiecie ciężko jest tak wszystkich komplementować i naprawdę brakowało mi już pomysłu a raczej słów pochwał dla dziewczyn, które robią totalną magię u siebie. Ale dziś jestem i wracam z piątką kolejnych fantastycznych autorów i ich cudownych miejsc, nie przedłużając zapraszam Was na moje kolejne pozycje z listy czytelniczej a nóż może znajdziesz tu siebie lub coś nowego?  ;)


1. 1001 Pasji


To jest ten blog. To jest takie miejsce do którego podchodziłam kilka razy wiecie zaglądałam, czytałam i wychodziłam. Nie byłam stałą bywalczynią ale lubiłam zaglądać do Joanny i patrzeć co ciekawego mówi. Moje pierwsze kroki były nieśmiałe i rzadko się udzielałam bo wiecie jej mądrość, wiedza o kosmetykach mnie onieśmielała! Nadal tak jest ale jakoś im dłużej jestem na blogu to wiem, że Joanna jest po prostu taką osobą ;) Dojrzała, znającą się na rzeczy, umiejącą docenić jak i wytknąć wadę. Otwarcie mówi o swoich skórnych dolegliwościach, śmiało się pokazuje bez makijażu, z makijażem i zawsze towarzyszy jej uśmiech! To jedna z najbardziej rzetelnych osób, przy których mówiąc szczerze lista zakupowa maleje w zastraszającym tempie ( dzięki Ci Boże za krytykę a raczej pokazanie wad)!. Uwielbiam jej podejście do kosmetyków: nie ważne czy kosztował 50 czy 100 czy nawet więcej jeśli jest w  nim coś złego to ona to powie za co naprawdę ją cenię. jej blog to czysta skarbnica produktów, które ja rzadko spotykam jak i takich ogólnie dostępnych.Niesamowite jest też sposób w jaki prowadzi konwersację z czytelnikami: to nie jest jedno zdanie tylko konkretna wypowiedź - szacun! A już skoro chwalę to powiem Wam , że czytelniczo i nawet filmowo bym się z nią dogadała ;)

2. Ala ma kota


Kobieta, która nie boi się niczego! Błyszczące usta - no problem, złota maska - no problem i chyba w jej przypadku już mnie nic nie zdziwi. Jedna z najbardziej sympatycznych osób, która zaskakuje mnie na każdym kroku ;).Pełen optymizm, profesjonalizm w każdym calu :). Ala lubi stopniować ciekawość - raz na jakiś czas wrzucić posta ze swoimi cudakami szminkowymi a my jako sroki co na to? "poka to i to i tamto' normalnie wie jak przyciągnąć czytelniczkę, rozbudzić emocje by później przy prezentacji danego produktu oczarować swoją osobą, formą  a nasze ciche westchnione słowo 'wow' jest jedyną rzeczą, którą możemy powiedzieć na temat tego co nam pokazała ;). Lubie ją szczególnie za jej styl, to w jaki sposób: prosty a zarazem na tyle efektowny przedstawi swoje argumenty dlaczego warto coś zakupić. Elegancja w przystępnym dla paczadłka czytelnika stylu: nie jest przekombinowanie, jest po prostu z czułością . Tak, zdecydowanie Ala swój blog prowadzi z czułością co widać w momencie zapoznawania się z nim ;).


3. Pracownia Porannych Przyjemności



Ewela to taka osoba, że jak coś zrobi to na 100 %. Wydaje mi się, że nie lubi też się rozdrabniać czy tracić czas na jakieś pierdoły ;). W blogowym świecie jest ona dla mnie wyjątkiem - potrafiła w jednym ze swoich postów pokazać 18 tuszów do rzęs i każdy w najdrobniejszym punkcie opisała - szacun! W ogóle Ewela to taka osoba, która idzie jak burza - jej posty są przemyślane, dokładne i nie ważne czy przedstawia ona jeden produkt czy kilka - wszystko jest w punkt opisane, nic nie jest pominięte a taka rzetelność to wręcz skarb! ;) To jest też jedna z niewielu osób, której uśmiech nie schodzi z twarzy i momentalnie czytając jej posty czuć bijącą od nich radość i ciepło. Patrząc na jej zdjęcia, jak prezentuje podkład czy szminkę widząc ten szeroki uśmiech to od razu i nasza buzia się śmiej - tacy pozytywnie nastawieni ludzie sprawiają, że nawet post o duecie do włosów staje się przygodą ;). A wspomniałam Wam, że jej osoba będzie zawsze kojarzyć mi się z deserami a zwłaszcza z bezą? :D ♥

4. Ekstrawagancka



To jeden z tych blogów na który zaglądam zdecydowanie za rzadko a uwierzcie mi warto go poznać. Klaudyna ma w sobie coś takiego, że nawet największą marudę przekona do siebie! Jej styl pisania jest niepowtarzalny i zdecydowanie za rzadko spotykany! Umiejętnie łączy elementy humorystyczne z informacjami wartościowymi odnośnie produktu. Jej pióro jest lekkie - i lekko i z czystą przyjemnością czyta się jej 'wypociny'. Klaudyna to też osoba zdyscyplinowana (moim zdaniem), która ma coś w sobie takiego magnetycznego - może to jej paczadełka albo styl jakim operuje? Będąc u niej to wiesz, że jesteś w miejscu gdzie czeka Cię konkretna dawka informacji przy tym lekko zaczniesz się uśmiechać ;). Nie wiem ile razy jej blog przechodził zmiany szablonowe ale za każdym razem jak tam jestem łapie mnie zdziwienie: profesjonalnie, z klasą i stylem a jednak prosto, nieprzekombinowanie i z poczuciem, że jej czytelniczki to przecież 'zwykłe śmiertelniczki. Klaudia ujmie Was też zdjęciami, które nie dziwota marki lubią pokazywać - wszak ona na nich tak pięknie wychodzi! ;)


5. Joy of Jelly



Jako świeżaka dziś chcę Wam przed przedstawić bloga Magdy ;) . Magda to osoba która ma dwa przepiękne, futrzaste koty i jest mega pozytywnie zakręcona ( choć ostatnio powiedziała mi, że DOSTANĘ Noblem :D). Krótkie wymiany zdań utwierdzają mnie w przekonaniu, że należy ona do osób, które to co robią to robią z czystej przyjemności a nie dla jakiejś korzyści ;). Jej blog jest miejscem, w którym odnajdziesz najlepszą koleżanką do rozmowy: o kosmetykach jak i o niczym ;). Umiejętnie łączy u siebie marki luksusowe jak i te popularne przy tym nie zapominając o sobie: wiecie jest sobą  najlepszą wersją samej siebie i to w niej lubię ;) No i koty ma fajne ;D


Także ten, piątka na dziś zrobiona, znacie którąś perełkę?;)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze