P2 Volume Gloss gel look polish - 320 assistant awesome

By Rupieciarnia drobiazgów - 17:21

Ostatni lakierowy wpis pojawił się 15 czerwca o.O wstyd mi za siebie!
Zawsze jest tak gdy mam długie paznokcie i wymyślam mani to dzwoni ktoś i umawia się na masaż i co robię? Ścinam paznokcie, kładę odżywkę a lakiery odstawiam na półkę. I tak też jest ciągle w ostanim czasie. Jednak nie mogłam odmówić sobie przyjemności zapoznania się lakierem marki P2, który dostałam od Aguś :-*.  W końcu gdy moje paznokcie ciut odrosły ( nie znoszę krótkich malowanych paznokci!) postanowiłam sprawdzić czy lakiery marki P2 są godne uwagi :-)



Markę P2 znam tylko z blogów ( jak większość rzeczy;)). Póki co kusi mnie ich kolorówka - szczególnie produkty do ust, ale właśnie lakiery to sztampowy ich produkt.

Innowacyjna formuła tego lakieru do paznokci daje efekt tzw żelu. Płytka paznokcia zostaje wyrównana, wygładzona oraz zyskuje wspaniały połysk. Lakier idealnie kryje i dostępny jest w 15 kolorach. Pędzelek w kształcie wachlarza pozwala rozprowadzić lakier za jednym pociągnięciem bez smug. Produkt wegański. Pojemność opakowania 12 ml.



W skrócie:
- szeroki pędzelek = łatwa, szybka aplikacja
- krycie: mi wystarczy jedna warstwa ( ideał!) jednak jeśli dacie warstwę nr 2 efekt jest taki naprawdę 'żelowy'
- nie czuć, że pachnie ( czytaj cuchnie :P)
- wykończenie: w zależności od ilości warstw zmienia się tylko intensywność błyszczenia
- zmywa się łatwo
- nie barwi płytki
- nie rozlewa się po bokach, nie tworzy smug
- schnie bardzo szybko



Żeby nie było - nasze początki nie były piękne ;x. Gdy pierwszy raz nałożyłam go na pazurki ( 1 warstwa) byłam oczarowana . Niestety czar prysł gdy na drugi dzień na mojej prawej ręce a raczej na pazurach zobaczyłam, że lakier znikł o.O a w zamian otrzymałam liczne odpryski! No szlag!

Ale dałam mu drugą szansę - tym razem obyło się bez niespodzianek. Jednak trwałość i tak to nie jest jakaś rewelacja bo u mnie trzyma się w 'dobrym' stanie 3 dni.

Mój kolor to nr 320  assistant awesome taka tam fuksja - ni to fiolet ni to róż, ogólnie lubię takie kolory.  Największym zaskoczeniem jest jego pojemność 12 ml ( niby kiedy ja to zużyję?).

Jeśli chodzi o wygląd na pazurkach: pierwsze zdjęcie powstało zaraz po jego nałożeniu , natomiast kolejne już są po całkowitym wyschnięciu - na pazurach jest 1 warstwa





Na stronie drogerianiemiecka.pl możecie nabyć lakier w 15 odcieniach a cena wynosi 15 zł.
 Markę P2 możecie też spotkać w Hebe ale nie mam pojęcia czy można spotkac tam tą serię lakierów ( sorry ale najbliższe Hebe mam 60 km od siebie więc jakoś nam nie po drodze :-))

  • Share:

You Might Also Like

53 komentarze