Czerwone rozdanie!

By Rupieciarnia drobiazgów - 17:53

Przyznaję się, listopad nie jest dla mnie łaskawym miesiącem. Ostatni weekend wyczerpał mnie fizycznie i psychicznie i naprawdę miałam nawet myśli by zamknąć bloga na jakiś czas...

Ale blog jest dla mnie odskocznią od tego co się dzieję i choćby nie wiem co sie działo nie porzucę go, ani osób które dzięki temu poznałam <3

Podobno na zły humor najlepsze są zakupy, dla mnie takowe poczynił Karol ale ja nie mogłam zapomnieć też o WAS i postanowiłam, że u jednej z moich czytelniczek tez pojawi się uśmiech na twarzy! A więć ogłaszam 'czerwone rozdanie'! ;)

Możecie wygrać wszystko co widać na poniższym obrazku a dokładniej:



- 3 woski Yankee Candlee: Berry Trifle, Cosy By The Fire, Mandarin Cranberry
- Vitea, pomadka ochronna regenerująca SOS
- Golden Rose Color Expert nr 97
- Golden Rose Matte Lipstick Crayon nr 11

Prawdopodobnie dołożę Wam też saszetkowe maseczki i coś jeszcze ale to będzie już niespodzianka :)

Co trzea zrobić? Wystarczy być obserwatorem bloga i odpowiedzieć na pytanie:
Z czym kojarzy Ci się kolor czerwony?

Cała reszta wymieniona w formularzu to Wasza dodatkowa aktywność ;)



REGULAMIN:

1. Organizatorem rozdania jestem ja, autorka bloga.
2. Rozdanie trwa od dziś do 01.12 a wyniki postaram się podać do 06.12.2015.
3. Na dane do wysyłki czekam 3 dni! Po tym czasie losują kolejną osobę!
4. Koszt wysyłki pokrywam JA!
5. Nagrody są nowe, zakupione specjalnie na rozdanie.
6. O wygranej powiadomię też bezpośrednio wysyłając emaila do laureata. .
7. Wyniki ogłoszę na FB jak i w nowym poście.
8. Biorę pod uwagę zgłoszenia, które spełnią warunki obowiązkowe: obserwują bloga i odpowiedzą na pytanie.
9. Nie masz bloga? Chcesz podwoić swoją szanaśe na wygraną?Wejdź na FB i zgłoś się tam.
10. Zabawa nie podlega pod gry hazardowe.
11. Nagrodę wysyłam tylko na terenie PL.

W komentarzu dajcie znać, że zgłoszenie poszło :-)


Good Luck! ;)

  • Share:

You Might Also Like

42 komentarze